Aktualności Lipcowe

Podsumowanie obchodów 15 Rocznicy w Wieliczce

Mam ten materiał prawie skończony, ale… zmieniam go ciągle, bo każdego dnia, jaki od tych wydarzeń mija – nabieram dystansu i do nich – i do swojej recenzji… proszę więc Was jeszcze o nieco cierpliwości.

J. Zych

 

Narzędzia, na które czekaliście

(materiał opublikowany 5 lipca 2019)

Dwa instrumenty, jakie udostępniliśmy Sieci COLWAY już w czerwcu, są zwiastunami zmian w naszej strategii. Zmian, które nie będą bynajmniej polegać tylko na pomaganiu Wam w uczeniu się marketingu on-line, czego jak mi się zdaje – wiele osób się obawiało. Są to narzędzia uniwersalne, z całą pewnością lepiej niż w internecie - sprawdzające się w osobistym kontakcie z potencjalnym klientem, ale także(!) z potencjalnym partnerem.
Sprawdźcie je i pomagajcie nam je udoskonalać w kolejnych wydaniach oraz tworzyć następne! One pokazują, ile nie wykorzystywanego dotąd potencjału stricte marketingowego - drzemie w naszych Produktach.

Ogromną przewagą i atrybutami COLWAY są bowiem właśnie produkty. A mamy w rezerwie taktycznej jeszcze niejedną prawdziwą sensację biotechnologiczną! Co więc wydaje się najpewniejszym sposobem na jakże potrzebną nam, kolejną ofensywę?
Sięgniecie po to, co mamy najlepsze. Ale tym razem trochę inaczej…


Colwayowe SPA – zbiór „rytuałów”, które wszystkim potrafiącym wykorzystać ten instrument, znakomicie ułatwią pakietową sprzedaż naszych kosmetyków. Narzędzie dla profesjonalistów, dla ludzi odważnych i świadomych siły naszej Marki oraz jakości naszej oferty kosmetycznej.

Są już dostępne pierwsze filmy będące uzupełnieniem dla tego materiału:


Kolejne wyemitowane zostały prapremierowo na Grupie COLWAY „Oszlifowani”. Następne – w przygotowaniu. Każdy rytuał będzie miał swój film. Powstaną też opisy, jakie pomogą Wam narzędziem tym się posługiwać.

W „pobieralni” na colway.pl = INFORMACJE = MATERIAŁY DO POBRANIA = NARZĘDZIA = MATERIAŁY KOSMETYCZNE można pobrać ich uwaga! - wersje nie do drukowania. Nie chcemy, by szczególnie te materiały krążyły w jakości innej, niż wydrukowane u nas – skoro są dostępne za rozsądną cenę w Sklepie Menedżerskim, w dziale Produkty Reklamowe.

Uwaga! Nie jest to chęć sprzedawania naszych druków! Przychód z nich nie ma żadnego znaczenia. Chodzi przede wszystkim o zachowanie standardów.
W przypadku zbioru „Colwayowe SPA” nie przewidujemy obniżenia ceny 6 zł za 11 rytuałów, ale… gdy zamówimy naprawdę duży ich nakład, to cena ta obejmie również estetyczną, twardą okładkę z kieszonką do tych 11 ulotek.
Pierwsze recenzje „Colwayowego SPA” są znakomite, a przecież jeszcze nie odkryliście możliwości tego narzędzia „w terenie”!

Zapraszam po nie do naszego Sklepu.
Menedżerowie COLWAY! Wyposażcie w te materiały co prędzej swoich Dystrybutorów. Niech dobry wiatr, jaki wieje dziś w COLWAY dotrze też do Waszych dotychczasowych grup i niech Wam pomoże pobudować całkiem nowe!


CZYTAJ WIĘCEJ

Folder Gabinetowy - materiał od dawna wyczekiwany, zaprezentowany został po raz pierwszy, jeszcze w fazie dopracowywania go, na Spotkaniu z awangardą Sieci w Campoverde, gdzie wzbudził ogromny entuzjazm.
Znakomity pomysł Karoliny Górskiej – otwiera duże możliwości w rekrutacji gabinetów kosmetycznych, a nawet większych ośrodków wyspecjalizowanych w profesjonalnym dbaniu o urodę.


Zwróćcie, proszę uwagę na fakt, że jest to unikalna na rynku oferta łącząca dbałość o skórę „od zewnątrz” z dbałością o nią „od wewnątrz” – na co kładzie dziś silny nacisk kosmetologia!

Jest to także świetna koncepcja marketingowa. Prawdziwy „gotowiec” dla Was, by sprzedawać produkty gabinetom pakietowo (w tym również suplementy!) i tak samo dla Waszych „gabinetowych” partnerów – by duplikowali to na swoje klientki.
W rękach kompetentnego Sprzedawcy, z zaakcentowanymi w tym Folderze atrybutami produktów COLWAY, jako uznanej Marki – materiał ten będzie narzędziem wprost nieocenionym!
Czy nie na taki instrument wsparcia Waszych działań – przede wszystkim rekrutacyjnych – czekaliście? Jeśli tak, to mam dobrą wiadomość: to dopiero początek pewnej rewolucji w naszej „narzędziowni”. Pomysłów mamy wiele. Ich wdrażanie zależy tylko i wyłącznie od tego, jak podchwycicie te pierwsze…

Cena Folderu Gabinetowego (zawiera również osobno dołączony Cennik, którego nie zdradzamy w „pobieralni”) - ma szansę ulec obniżeniu. Jak zawsze, wszystko zależy tu od nakładu. Tempo, w jakim zniknie ok. 1000 egz. wydania pierwszego - zarówno „Colwayowego SPA” , jak Folderu Gabinetowego – zasugeruje nam wysokość następnego nakładu (i być może niższą cenę II wydania). Podpowiem w tym miejscu rzecz chyba oczywistą: ile macie zamiaru podbić z jego pomocą Gabinetów, tyle x 3 powinno się w nich znaleźć za Waszym pośrednictwem tych Folderów. Materiał ten opracowaliśmy tak, by stanowił atrakcyjna lekturę również dla klientek Waszych partnerek – kosmetyczek.


CZYTAJ WIĘCEJ

 

Nowy zasób narzędzi pomocy

Oprócz „pobieralni” na colway.pl - Folder Gabinetowy można podejrzeć również w atrakcyjnej formie przewracających się jego kartek, tymczasowo pod linkiem: https://colway.pl/materialy/596 Gdy poprawimy jakość odczytu – znajdziemy również dla tego zbioru na www.colway.pl właściwe miejsce dla umieszczenia tam „wejścia” do niego. Czekamy na Wasze sugestie – jakie jeszcze materiały być tym miejscu umieszczone?!
To będzie nowy zasób narzędzi pomocy.
Na powstającej, nowej domenie już dobrze wkomponowany w jej całość.


Grupa zamknięta – „Oszlifowani” – po co?

Wystartowała miesiąc temu. „Zastukało” do niej do dzisiaj, ponad tysiąc chętnych. Przyjęliśmy około połowę z nich. Bylibyśmy bardziej usatysfakcjonowani, gdyby mniej było wysłanych przez Was zaproszeń do niektórych osób nie do końca przemyślanych , zaś by w to miejsce akces do Grupy zgłosili wszyscy Menedżerowie prowizyjni, których mieliśmy w COLWAY minionego roku ponad dwa tysiące, z czego ok. 1100 w miarę powtarzalnych, w robionych kwalifikacjach.
Tymczasem jednak nawet nasza elita – członkowie Klubów Systematycznych, nie zameldowała się na Grupie w komplecie. Rozumiem, iż nie każdy chce, a przede wszystkim - nie musi być na Facebooku i szanuję to, bo sam stroniłem ongiś czas długi od tego miejsca.
Rozważcie jednak, proszę Menedżerowie COLWAY obecne za i przeciw…

Komunikacja, a nawet duża część życia społecznego przenosi się (lub już przeniosła) do mediów internetowych. O ile slogan: „gdy cię nie ma w google, to cię nie ma w dzisiejszym świecie”- nie jest do końca prawdą, o tyle kontestacja mediów społecznościowych, skutkuje już dziś ewidentnie samowykluczaniem się ze sfer, w których komunikuje się ze światem większość także Waszych znajomych.

A ponieważ nie mówimy tu o niczyim życiu prywatnym, a o naszym biznesie, robionym wszak nie wśród drzew, książek, maszyn, urządzeń elektronicznych, ani zwierząt… Lecz wśród ludzi i wyłącznie z ludźmi, to fakty są takie, że …


… jeśli chcesz wszystko wiedzieć i widzieć, co potrzebne jest Ci dziś by, nadążać za reformującym się COLWAY, to po prostu musisz zawitać na tę Grupę … Choćbyś miał(a) tylko po to założyć profil na FB – nie widzę innej rady, bo nie widzę też innego medium, ani narzędzia, gdzie moglibyśmy skutecznie realizować zadania dziś absolutnie do wykonania niezbędne:

- przywrócenie rozluźnionych ostatnio więzi organizacyjnych

- poprawienie morale w naszej społeczności

- zapewnienie wszystkim rzetelnej i szybkiej informacji, bezpośrednio ze źródła

- wyjaśnianie natychmiast nieporozumień, plotek itp.

- wszechstronna (i niemal bezkosztowa) edukacja w zakresie wszystkich potrzeb Twoich i ludzi przez Ciebie pozyskanych, ze szczególnym uwzględnieniem: jak robić marketing COLWAY on-line (to absolutny priorytet)

- dostęp do świetnych zasobów, jakimi dzielą się inni Uczestnicy Sieci

- wymiana doświadczeń – dziś potrzebna bardziej niż kiedykolwiek

- zacieśnianie i zwieranie szeregów – nowy poziom integracji i samopomocy

- skuteczne prowadzenie własnej grupy współpracowników

- budowanie marki osobistej (personal brand) każdego z Was, bez czego już ani rusz obecnie i wzorce jak ją podnosić dzięki COLWAY

Jest tych powodów więcej, choćby takie, jak: zaistnieć wizerunkowo, uniezależnić się biznesowo - jeśli ktoś lub coś Cię dotąd krępowało albo ograniczało w działaniach, w kreatywności i w aktywności. Zaznać docenienia, móc weryfikować poglądy, opinie i relacje oraz wiele, wiele innych korzyści.

Pomyśl, czy nie jest tak, że coraz częściej wysyłany przez Ciebie komunikat biznesowy przypomina puszczanie oka do dziewczyny w ciemnym pokoju…? Dlaczego? Bo ludzie, którzy przenieśli część swoich kontaktów społecznych i komunikacji do internetu juz są poza Twoim zasięgiem...Musisz pojść za nimi...

Spójrzcie wreszcie prawdzie w oczy Menedżerowie COLWAY, którzy uparcie izolujecie się od mediów społecznościowych w internecie. Odcinacie się w ten sposób sami od możliwości kontaktów z ludźmi, budowania relacji, a wręcz możliwości dostrzeżenia Was.

Rzec można, że jest jeszcze gorzej: to Was już nie tylko alienuje. Dziś to Was już wręcz upośledza!

A tymczasem:

 

Grupa zaczęła żyć!

Pierwszy miesiąc poświęciliśmy na selektywne przyjmowanie mnóstwa chętnych i elementarne organizowanie się. Realizując jednocześnie arcytrudną Rocznicę w Wieliczce – niewiele więcej zresztą nawet mogliśmy. Jeśli więc kogoś ten okres chaosu początków od logowania się tam zniechęcił, to zapraszam dzisiaj! Odczekaliśmy cierpliwie, aż wszyscy się przywitali i kto musiał, ten zapytał o poradę na dolegliwości swoje lub teściowej, a następnie - po pierwsze zrobiliśmy tam:


…wyrażające się tym, że w tej chwili każdy może wypowiadać się swobodnie w wątkach istniejących, ale już chcąc otworzyć nowy – potrzebuje akceptu Admina lub Moderatorów. Natychmiast zakończyło to uroczy, ale dość szybko męczący i generujący bałagan - Hyde Park - oraz skróciło zbiór postów, jakie trzeba scrollować – do rozsądnego rozmiaru i ciekawszej ich zawartości.

Obecnie na Grupie można już bez przekopywania się, znaleźć odsyłacze do wartościowych informacji, a nawet (również bezpłatnych) szkoleń. Czyli tego, co stanowiło jeden z głównych celów jej założenia.

Po drugie więc znajdziecie tam nowe filmy Pauliny Michalskiej, także o rytuałach colwayowego SPA oraz powitalne wpisy Piotra Kreniga, Kamila Skickiego i Ewy Daroszewskiej, którzy oferują Oszlifowanym niebawem: LIVE’y bądź webinary, jakie będą DEMO ich propozycji edukacyjnych. Uaktywniają się także pierwsi nasi Menedżerowie z grona ostatniego Spotkania w Campoverde i nie tylko. Każdego kolejnego dnia napływa coraz więcej dobrej energii, wyrażającej się konkretnymi inicjatywami oddolnymi kreacji materiałów i koncepcji marketingowych.

Czyli zaczyna dziać się to dokładnie, na co liczyliśmy. Nie jest to jeszcze organizm funkcjonujący tak, jak w założeniu jego pomysłodawcy – Karoliny Górskiej, ale istnieją już silne przesłanki, by przyjąć że Grupa Oszlifowani stanie się prężnym ośrodkiem rodzących się inicjatyw, miejscem do którego można będzie się udać po nauki, inkubatorem i rozsadnikiem dobrych pomysłów – a w dalszym jej rozwoju; fundamentem dla potrzebnych nam reform, platformą skupiającą tych, którzy CHCĄ i wsparciem dla tych, którzy czują jego brak w swoich miejscach strukturalnych. Już rodzą się spontanicznie pierwsze zespoły do realizacji porozumień poziomych oraz inicjatyw ponad podziałami.
Oby tak dalej!

Czego brakuje jeszcze na Grupie? Wypełnienia jej mniej widocznych półek „pomocami naukowymi” w postaci skryptów i filmów, do czego potrzebne są nam Wasze sugestie. Ukończenia porządków, jakie przygotują ją do pełnego rozruchu, czyli uruchomienia również narzędzi takich, jak cykliczne czaty tematyczne i celowane już ściśle w potrzeby webinaria edukacyjne.

Do tego potrzebujemy dołączenia jeszcze sporej liczby tych spośród Was, którzy właśnie tego wszystkiego od COLWAY chcieli i to postulowali. Czyli osób, które chcą coś zrobić, współkreować, a nie dostać. A także pokazać się i zaistnieć. Grupa jest doskonałą sceną dla wszystkich, którzy nie mieli dotąd możliwości budowania swojego wizerunku w oparciu o zasoby, jakimi od dawna byli gotowi się dzielić. Może być trampoliną do sukcesu dla tych, którzy do efektywnej rekrutacji po prostu potrzebują tej pewności siebie, jaka daje rozpoznawalność i jakiś autorytet w swojej grupie.

Widzimy jak kilkaset osób loguje, się, czyta i … nie odzywa. Czego tak się lękacie Oszlifowani? Jakiejś porażki? Określania się w ten spsób „wbrew czemuś lub komuś”? Przełamcie się. Idą nowe czasy i nowe też będą się rodzić autorytety.

Nie oczekuję od Was niczego spektakularnego. Ot na początku podpisania się pod którąkolwiek z tych propozycji trenerskich. Głośno.

J.Z.

 

Deklaracje marketingowe – czyli oświadczenia kosmetyczne. Baczność!

Od 1 lipca 2019 roku obowiązują nas nowe przepisy dotyczące oświadczeń marketingowych na opakowaniach kosmetyków i w ich opisach – na ulotkach, stronach internetowych, w sklepach internetowych. W Polsce egzekucją ich zajmowały się będą zapewne GIS i UOKiK. Ale interpretacjami Rozporządzenia zajmuje się też m.in. Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego, gdzie i my zapobiegliwie od lat opłacamy składki. Dlatego COLWAY wraz z naszymi Producentami kosmetyków (z punktu widzenia prawa unijnego – tylko podwykonawcami) - zastosuje się do wytycznych tej organizacji.

Dla wszystkich zainteresowanych interpretacją przepisów i rozporządzenia, publikujemy link:

https://kosmetyczni.pl/uploads/etyczna%20komunikacja/Kosmetyczni.pl_dokument_techniczny_PL_final_04.09.18.pdf

Najważniejsze dla Partnerów COLWAY jest zastosowanie nowych przepisów do oświadczeń dotyczących grupy substancji, które mają złą prasę i są kontrowersyjne, jednak zostały dopuszczone do użytku w produktach kosmetycznych jako bezpieczne.

Jakie oświadczenia należy bezwzględnie usunąć z autorskich stron WWW, blogów i sklepów internetowych przed 1 lipca 2019?

  1. „Nie zawiera parabenów”
    Parabeny są bezpieczne, jeśli stosuje się je zgodnie z rozporządzeniem (WE) nr 1223/2009. Takie jest stanowisko prawodawcy unijnego. Cytat z uzasadnienia: „Mając na uwadze fakt, że produkty kosmetyczne powinny być bezpieczne, oświadczenie „nie zawiera parabenów” jest niedozwolone, ponieważ w złym świetle przedstawia całą grupę parabenów”.
  2. „Nie zawiera SLS-ów”
    Jak wyżej.
  3. „Nie zawiera fluoru”
    Fluor w odpowiednich dawkach został dopuszczony do obrotu jako substancja bezpieczna, mimo złej prasy i badań ukazujących ten składnik w nowym świetle.
  4. „Nie zawiera konserwantów”
    Oświadczenie takie również jest niedozwolone, jeśli w produkcie znajduje się naturalny konserwant. Prawodawca broni bowiem przed dyskryminacją wytwórców konserwantów chemicznych, skoro mają takie same dopuszczenia jak producenci naturalnych. Nie wiemy jak pierwsza kontrola podejdzie do tego zapisu Rozporządzenia odnośnie np. Kolagenu Naturalnego, który naprawdę nie zawiera konserwantów! Ani kwas mlekowy, ani glikol caprylowy (humektant) formalnie nimi nie są… Na wszelki wypadek zalecamy pozbycie się i tej Deklaracji.
  5. „Hipoalergiczny”
    Stwierdzenie takie – zdaniem unijnego prawodawcy - nie gwarantuje całkowitego braku ryzyka reakcji alergicznych. Produkt nie powinien stwarzać wrażenia, że daje jakąkolwiek taką gwarancję, tym bardziej, jeśli w świetle nowego Rozporządzenia nie mamy odpowiednich (czyli „unijnych”) badań potwierdzających hipoalergiczność kosmetyku. Np. ok. 0,02% populacji jest uczulone na białko rybie…

 

Ulotki, opakowania produktów oraz deklaracje na stronie www.colway.pl zostaną dostosowane do przepisów wynikających z Rozporządzenia stopniowo. Producent kosmetyku ma tu nieco większe pole manewru, gdyż wolno mu „wyjść” z posiadanych zapasów. Odradzamy jednak wszystkim sklepom menedżerskim i właścicielom domen internetowych lub prowadzącym blogi, czy opisy na aukcjach – czekanie na nas! Pamiętajcie o tym, by uważnie sprawdzić swoje opisy produktów i niezwłocznie usunąć wszelkie opisane tu deklaracje.

Podsumowanie: Szczególnie należy zwrócić uwagę na produkty takie, jak:

- Kolagen Naturalny i deklarację: „produkt hipoalergiczny”

- Kolagenowy Żel do mycia i deklarację: „Jest pozbawiony substancji drażniących takich, jak SLS /SLES.” Macie bowiem takie w swoich materiałach, na swoich domenach, profilach – z pewnością. Niestety trzeba je bezwzględnie usunąć!

Musimy liczyć się z tym, że nastąpi konflikt z egzekutorami Rozporządzenia, gdyż nie sposób wychwycić od razu teraz wszystkich niuansów, a należy się spodziewać złośliwej wręcz kazuistyki przy interpretacji tych przepisów. Dowodzą tego pierwsze kary, jakie się już posypały po pierwszych przeprowadzanych kontrolach. Oczywiście będziemy Was informować o rozwoju sytuacji.


Z korespondencji prezesa Zycha

 

Kto w najbliższym czasie prowadzi spotkanie biznesowe dla nowych dystrybutorów?

Eryk Grzeszkowiak

Pytanie to, jako opublikowany post - otwiera dyskusję na Grupie zamkniętej COLWAY Oszlifowani. Zadane jednak zostało wcześniej także w korespondencji mailowej.

Niżej obszerna, rozszerzająca temat do najbardziej istotnych obecnie kwestii odpowiedź prezesa Zycha:


(…) pytanie Eryka jest bezkompromisowe. No tak! Jak ma się rozwijać biznes, do jakiego wprowadzony został Człowiek, który od ponad tygodnia nie może się doprosić o elementarne informacje: "co ma dalej robić"? Skąd to wiem? Bo z nim koresponduję... Bo zapytał najpierw mailowo pisząc na colway@colway.pl ... Zatem bierzemy byka za rogi!

(…) Tak naprawdę to sytuacja, w której nieopierzony Dystrybutor namolnie nękałby firmę o wiedzę podstawową - jest psychologicznie zupełnie nieprawdopodobna.
Nikt o zdrowych zmysłach tego nie zrobi, więc 99% ludzi, którymi wprowadzający się nie zaopiekował i to szybko(!) - przechodzi do martwej statystyki. Mieliśmy takich rekordów w bazie danych ponad 130 tys. Po weryfikacji w zw. z RODO nadal jest ich blisko 90 tyś... DLACZEGO aż tylu "nie zaskoczyło" w COLWAY?


CZYTAJ WIĘCEJ

 

 

Z korespondencji prezesa Zycha

 

Piotr Milanowski
Rzucam Ci prezesie wyzwanie: wprowadzenia do oferty COLWAY nowego, naturalnego, ziołowego suplementu antybakteryjnego, który będziemy mogli używać i rekomendować przy wielu różnych infekcjach bakteryjnych. Wiemy o szkodliwości antybiotyków, osobiście nie tknę ich już więcej - niech zostaną na okoliczność ratowanie życia, ale nie na infekcje bakteryjne pęcherza czy inne boreliozy, chlamydiozy, pseudomonadiozy itp. ...
Takie suplementy są w innych firmach MLM i są skuteczne, więc miejmy swoje, bardziej wyjątkowe i bądźmy niezależni od antybiotyków! :-)
Mam pewien pomysł nawet, ale chcę opisywać jej tu, bo ktoś może ukraść.
Czy warto wprowadzić taki produkt?
Choćby dla nas samych warto.
Czy będzie na niego wystarczający popyt?
Osobiście uważam, że co najmniej taki jak na Detocol.
Podejmujesz Prezesie wyzwanie? :-)

Jaroslaw Zych
Czy podejmuję wyzwanie? Piotr... doprecyzujmy coś najpierw. "Takie suplementy są w innych firmach MLM i są skuteczne", - proszę o ścisły konkret; JAKIE to są suplementy i w jakich to MLM-ach? Które to ZIOŁOWE, naturalne produkty mają skuteczne działanie przeciwbakteryjne? Niech oczy me ujrzą taki preparat... Wówczas natychmiast odniosę się do tego wezwania... Bo podoba mi się ono samo w sobie... Choć bajką z mchu i paproci zapachniało…


Piotr Milanowski
Moja obecna wiedza o działaniu antybakteryjnym ziół opiera się głównie o doświadczenia pozyskane w wyniku leczenia boreliozy własnej analizując dostępne w sieci artykuły i metody leczenia stosowane przez poznanych kilku lekarzy, naturoterapeutów i specjalistów, którzy rzeczywiście mają pojęcie o temacie. Poznałem również wielu ludzi leczących się ziołowo oraz czytam na różnych grupach o tym co skuteczne. Bakterie z grupy Borrelli są jednymi z trudniejszych do wyeliminowania i są często oporne na antybiotyki, dlatego nie ma czym je traktować, zwłaszcza w fazie późnej od zakażenia. Wiele innych bakterii, także tych nie pochodzących od kleszczy można zniszczyć łatwiej tymi samymi preparatami/ziołami które są stosowane na borelkę.

Jednym z przebadanych pod kątem skuteczności w niszczeniu bakterii Borrelli burgdorgferi jest nalewka alkoholowa z czystka (najlepiej kreteńskiego) lub olej z czystka - ten już mamy w Detocolu. To byłby pierwszy składnik nowego produktu.

W sieci interenetu jest wiele propozycji ziół mających działanie antybakteryjne, np:
andrographis, wąkrota azjatycka, kadzidłowiec - boswelia, rdest japoński, oregano (najlepiej olej), propolis, imbir, aloes, czosnek,
...i wiele innych...

Przykłady już istniejących produktów ziołowych o skutecznym działaniu:
https://borelisspro.pl/opinie-naukowe-i-sklad-kapsulki
https://naturday.pl/product/optiboreliaspirulina

Dodatkową, niesamowitą samą w sobie substancją jest DMSO.

Samo działa przeciwzapalnie, przeciwgrzybiczo, przeciwwirusowo, bakteriostatycznie i przeciwbólowo. Rozrzedza kolagen w tkankach, dzięki czemu daje np. kilkukrotne zwiększenie wchłanialności wielu substancji razem z nim podawanych, przezskórnie (np, maści przeciwbólowe, a może i kolagen?) lub... uwaga! DOUSTNIE!

Czyli bierzemy jedną kapsułkę/tabletkę czegoś, a ona dociera tam gdzie trzeba do 10x lepiej, przenika dzięki temu przez błony komórkowe wewnątrz organizmu, również przez cysty i błony komórkowe bakterii i może je kilka x skuteczniej niszczyć.
Przenika nawet barierę krew-mózg...
Gdybyśmy to pili dodatkowo w trakcie brania takiej mieszanki ziołowej, to byłaby rewelacja w działaniu, a może da się to połączyć od razu w nowym produkcie...? (opinia konsultowana).

Gdyby tak jeszcze dodać kwas alfaliponowy (ALA)... produkt marzenie, ale może już za dużo marzę, bo nie wiem czy dałoby się to wszystko połączyć.

Flawonoidów bym nie dodawał, bo mamy OraCol, a i w wielu tych ziołach też jakieś są.

Kiedyś zastanawialiśmy się nad witaminą C w Colway, która okazała się sukcesem, Twoim Jarku i naszym! Mając preparat naturalny, ziołowy i bezpieczny - a skuteczny w działaniu przeciwbakteryjnym (głównie), uważam, że mielibyśmy kolejny wyjątkowy i potrzebny tak wielu ludziom produkt, zwłaszcza w dobie tak częstego wypisywania Polakom antybiotyków "na pałę" bez badań.

Jaroslaw Zych
Doprecyzujmy Piotr... Postulujesz suplement diety zawierający w składzie ekstrakty ziół o właściwościach bakteriobójczych, czystek i sulfotlenek dimetylu ? Pozwól, że skupię się w tej odpowiedzi tylko na DMSO, jako najciekawszej moim zdaniem z wymienionych przez Ciebie substancji.

Ale mam i ja pytania. Jak miałby być ten preparat opisany? Pamiętaj, że to suplement diety ma być... Jakie konkretnie znalazłeś dopuszczone oświadczenia zdrowotne dla tych składników? Czy wiesz, jakie jest pochodzenie "tych" DSMO, które widzisz w sklepach internetowych? Czym napełniono te butelki? To są moje pierwsze pytania. Potem jeszcze dojdą inne.

Aby było jasne - przyglądam się temu arcyciekawemu związkowi chemicznemu (dimetylosulfotlenkowi) już bardzo długi czas. "Testowałem" go osobiście, całe lata wcześniej, zanim pojawił się (dość niedawno) w Polsce. (CH3)2SO jest jednym z najlepszych, znanych światu rozpuszczalników. Wynika to z niezwykłej zdolności przyłączania przez ten związek wodoru. Bardzo mnie on interesuje, jako że - jak zauważyłeś - rozcieńcza także białka m.in. kolagen i może się okazać nieznanym dotąd światu promotorem przenikania rozmaitych, pożądanych składników w głąb skóry.

Dokładnie rok temu, w Kazaniu nad Wołgą, przed meczem piłkarzy Polski z Kolumbią na mundialu (0:3) raczyłem się pysznymi pielmieniami z cielęciną, w restauracji ulokowanej na parterze tego samego domu, na poddaszu którego w 1866 roku młody jeszcze chemik Aleksander Zajcew po raz pierwszy przeprowadził syntezę (CH3)2SO.

"Stary" więc coś jest ten DMSO jak widzisz Piotrze. To nie lunazyna... Skąd o tym wiedziałem? Od prof. Aleksiejewa (tego od naszych moskiewskich eksperymentów z kolagenem - jeszcze w 2009 roku). Tamten (jakże on też był gorący od pasji!) rozdział jest już zamknięty, ale inspiracje pozostały. Inny autorytet COLWAY:

dr Marek Jędryczka - zna świetnie dimetylosulfotlenek, odkąd mieszka w Kostaryce. Substancja ta od lat bowiem znajduje się w kręgu zainteresowań naukowców korzystających z dotacji programu ONZ, dla którego pracuje nasz rodak i konsultant wielu naszych poczynań.

Generalnie w Ameryce pozyskuje się DMSO z ligniny drzew iglastych.
W Kostaryce mają swoją "ekometodę", z której są dumni. W kilku krajach Ameryki Środkowej DMSO jest uznanym lekiem, ale… to zgoła inna substancja. Sulfotlenek dimetylowy w bio-anturażu flawonoidowym. Produkt naturalnej syntezy, pozyskiwany z soku cedru, drzewa długowiecznego, które nie zna chorób. Sok cedrowy jest cierpki, lecz ładnie pachnie i Indianie używają go również jako kosmetyku. Zawiera wprawdzie niewielkie ilości dimetylosulfotlenku, dlatego potrzebna się okazuje ekstrakcja, ale za to substancja jest organic! To zaś, co trafiło do sprzedaży w Europie - budzi grozę. Jest dostępne jako panaceum na sto chorób pod nazwą DMSO i znalazło od razu 1000 piewców w internecie, z Jurkiem Ziębą na czele - jest więc pite i stosowane do chelatów, wlewane do żył.
Niestety jest to ciecz, którą stanowi w najlepszym wypadku odpad z przemysłowej produkcji celulozy. Bo może być też gorzej - pochodna odpadów rafineryjnych. Żrąca i cuchnąca - dodam. Ale i tak ma bardzo dobre opinie...

https://www.medicon.pl/dmso-naturalny-srodek-przeciwzapalny-i-przeciwbolowy-odkrycie-stulecia-teraz-dostepne-dla-kazdego/26023

Jego właściwości przeciwbólowe i przeciw zapalne wydają się oczywiste. Co więc dalej? Powiedzmy, że... czekam na ukierunkowanie nas dalej przez ludzi, którym wierzę.
Tak, wiem już gdzie kupić DSMO, obok którego te świństwa dostępne w internecie nawet nie leżały..., czy tam - nie ciekły. Czy bowiem wiesz Piotrze, że musiałby to być produkt płynny? Posmakowałeś kiedyś nawet słabego roztworu DMSO? Smarowałeś się im w miejscach urazów? Jeśli tak, to wiesz, iż nie byłby to też produkt łatwy... Ostrożnie zatem z zachwytem nad jego właściwościami, bo to jeszcze za mało.

https://mojaharmoniazycia.pl/dmso-czyli-uzdrawiajaca-moc-drzew/

Jeśli znajdę sposób na sprowadzenie z Ameryki Środkowej zdrowego, organicznego ekstraktu cedrowego, w standaryzacji potrzebnej dla ewentualnych zatargaczek w UE - to COLWAY podejdzie do tematu DMSO. Bo potencjał samej substancji jest spory. W aerozolu uzupełniałaby znakomicie Eliksir dr Słonia. Nie mamy jeszcze naturalnego produktu doraźnie skutecznego przeciwbólowo? To byśmy go mieli.

DMSO postrzegam nadto w funkcjach takich, jakich z pewnością jeszcze nikt nigdy na świecie nie brał w ogóle pod uwagę. To już jednak temat na zupełnie inną okazję. Wszelkie działania w kierunku stworzenia preparatu spożywczego - warunkuję posiędnięciem przez nas dimetylosulfotlenku z soku cedrowego (Marek Jędryczka sprawdza mi też inne jeszcze metody pozyskania substancji naturalnej) Gdyż jeśli się to nie uda, to nie zrobimy tego.

Wśród plagi bredni, jakie wykreowane zostają przez złe ploty słyszałem także, "jak to te suplementy u nich powstają...". No, nie tak jak chcieliby plotkarze one powstają, jeno z pietyzmem i przy udziale ludzi mądrych i przepełnionych pasją.
Jeden, jedyny raz pozwoliłem na pominięcie w procesie tworzenia suplementu odpowiednich procedur. Był to kolagen w tubce z witaminą C. W 2015 roku. Preparat dostał formulację bez konserwantów, co okazało się błędem. Był to eksperyment na skalę światową, odważny, ale nie skonsultowany jak należy i bez odczekania odpowiedniego czasu po zamknięciu masy w tubach.
Finał? Opóźnione procesy fermentacyjne i "wybuchające" produkty... Dobrze, iż nie wyhodowano nam wtedy ani pół bakterii innej, niż fermentacyjne. Nigdy więcej nic się takiego nie zdarzy. Nie nam! Suplementy COLWAY, to mój wnikliwy nadzór i jakość taka, jak z lunazyną. Plus Narodowy Instytut Leków, w którym każdy mlm chciałby badać produkty, ale … żaden wg mojej wiedzy na dzień dzisiejszy zaszczytu tego nie dostępuje.

Dlatego na Twoje "wyzwanie" spojrzę z różnych stron. Czy wiesz jakie ryzyko niesie dystrybucja DMSO w formie syntetycznej, zmieszanego z "nalewką czystkową" i ziołami? Obligatoryjnie stężonego (niechby tylko do 70%), bo tylko taki – dostępny w Europie, a wytwarzany z odpadu celulozy - rokuje na efekty lecznicze...

Tak, to substancja zaiste bardzo intrygująca... Polecam lekturę książki dr Hartmuta Fischera (obszerne fragmenty tutaj: https://wydawnictwovital.pl/wp-content/uploads/2014/08/DMSO_edited.pdf

Muszę chyba jeszcze latoś polecieć do Kostaryki, do Marka Jędryczki, skąd już niedaleko też do innego Marka, czyli profesora Dobke w San Diego. Zbierają, się nam zbierają, tematy sensacyjne:

Kinetyna: https://colway.pl/informacje/newsy/366-kinetyna-aktywator-dna
Spermidyna: https://smaker.pl/newsy-te-rosliny-moga-spowolnic-proces-starzenia,1899866,a,.html
oraz; http://www.networkmagazyn.pl/czy_to_prawda_ze_szykuje_sie_suplement_ze_spermy


Peptydy (także lunazyny!) zamykane w sferach niczym substancje liposomalne.

Aminokwasy składowe dla prokolagenu, o których jeszcze świat nie wie – że odkryte zostały w formie biologicznie aktywnej w roślinach – co oznacza już tylko maleńki krok do kolagenu VEGE – baaardzo modne dziś słowo!

Być może też sięgniemy jeszcze w tym roku po komponent, którego właściwości reklamować nie trzeba – placentę.


Dziękuję Ci Piotr za inspirację do tej odpowiedzi! Choć temat absolutnie nie został wyczerpany. Nawet dobrze zaczęty nie został.

Jarosław Zych

 

Domeny do wzięcia

Mamy kilka nie wykorzystywanych domen internetowych. Można je objąć za niewielką opłatą lub wręcz po prostu za przejęcie abonamentu. . Czy są zainteresowani? (kontakt przez info@colway.pl)

  • colway.me
  • colway-24.com
  • colway-online.com
  • colwayonline.com
  • e-colway.com

 

„Nasza” Kanada w ofensywie

Waldi Leszoński i jego nowy team z Ontario – nie odpuszczają…

4444

 

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Strona colway.pl używa plików cookies. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Czytaj więcej…

Zrozumiałem